SZERVIZ, ONLINE SEGÍTSÉG

TEL/FAX: +36-1/242-2306

Mobil: 

+36-20/9434-868

+36-20/9434-850

E-mail: info@ppbszerviz.hu

Hibabejelentés: minden nap 8-20 óra között

Facebook

Megosztás

Szavazás

Milyen a jó pénztárgép?

Szavazok

GYIK

» Mire van szükség a pénztárgép vásárláshoz?

A pénztárgépek átvételéhez feltétlenül szükséges a NAV által kiadott üzembehelyezési kód, amelyet az Ön vállalkozásához ügyfélkapus regisztrációval rendelkező személy tud kérni elektronikus úton, a NAV oldaláról letölthető PTGREG nyomtatvány elküldésével.

Fenti nyomtatványon kívül  az alábbiakra lesz még szükség a pénztárgép beüzemeléséhez és az adatkommunikációs szerződés megkötéséhez.

 

Magánvállalkozás esetén:

Személyi igazolvány fénymásolat

Vállalkozói igazolvány/Önkormányzati igazolás fénymásolat

Bankszámlaszám, amennyiben átutalással kivánja rendezni a mobil adatszolgáltatás díját.

Hivatalos meghatalmazás (amennyiben nem saját részre veszi át a pénztárgépet) MINTA

 

Cég esetén:

Cégkivonat

Személyi igazolvány fénymásolat

Aláírási címpéldány fénymásolat

Bankszámlaszám, amennyiben átutalással kivánja rendezni a mobil adatszolgáltatás díját.

Hivatalos meghatalmazás (amennyiben a cég nevében nem az aláíró veszi át a pénztárgépet) MINTA

 

Fentiek birtokában szervizünk ellenőrzi az üzembe helyezési kódot, elkészíti az adatkommunikációs szerződést, üzembehelyezi a pénztárgépet, programozza azt az Ön igényeinek megfelelően.

» Hol vehetem át a pénztárgépet?

Telephelyeinken: 1031 Budapest, Vizimolnár utca 2.

                          2094 Nagykovácsi, Kossuth utca 71.